Hele, moch bych na Vás při závodě jen tak flexit, a smát se vod plic tomu, jak trpíte v nepohodlnejch křuskách a trápíte se jízdou, ale neudělam to. Sem totiž neuvěřitelnej Mirek Dušín, Valentin Dobrotivý a dobroser v jednej osobě. Ale hlavně sem profesionální radil. Radim rád, často, kvalitně, fšude a zadarmo, taxe podělim vo pozitivní skušenost a poradim Vam, jaxi udělat život v sedle kola příjemnější.
Jezdit s MTB tretrama na silničce, nebo nejezdit? To je oč tu běží.
Osobně sem silničním tretram nepřikládal žádnej význam. Pro lemploidního jezdce typu Tragéd, nemá smysl řešit další druch obuvi, nášlapů a to co potřebuju si vodjezdim na MTB nášlapech, se rozumí přece. Tak tomu po tři roky bylo a neměl sem s tim vůbec, ale vůbec žádnej problém. Teda krom jednoho. Ty tvrdý MTB tretry kerý sem používal, mě tlačili a po dlouhej vyjížďce sem chodil skroucenej, jak dybych měl fprdeli vražený violončelo. Bral sem to jako daň za to, že se tretry standardně vyrábí do skřetí velikosti 48 a pro normálně vzrostlýho dvoumetrovýho člověka se boty prostě nevyrábí.
Už ani nevim jak sem narazil na Bont Cycling, ale tadle věc se Vesmírovi povedla. Michael Žolcer je mezi trijatlonistama známá postava, tak sem se nebál svěřit do jeho péče a klást mu debilní otázky.
Tretry maj samy vo sobě jednu neuvěřitelnou výhodu. Strčíte je do trouby na pár minut, vytáhnete, nazujete a bota se vytvaruje přesně podle nohy. To ocenil zejména muj vybočenej palec, kterej se nikam nevejde. Tretra asi po třech vypečeních fakt získala tvar mojí nohy, takže nikde netlačila. Bomba!
Zbejvalo už jenom sednout na kolo a vyrazit tu novou parádu vyskoušet i s nášlapama. Trvalo jenom půl roku, než sem se k tomu dostal, ale fčera nastal zásadní zlom v mym životě. Něco jako svadba s Klotyldou. Jednoduše řečeno, během jedinýho dne se mi razantně zlepšil život vo několik levelů.
Dal sem si cvičně čtyři pětky po známým a často ježděným úseku, abych moch srovnávat. A věřte tomu nebo ne, i takovej zoufalec jako já pocejtil změnu k lepšímu.
Tretry nejenom že sou lehoučký i při velikosti 50, ale jakmile je cvaknete do nášlapů, nebincaj se v nich jak stará filcka fkožichu. Plocha, kterou člověk zabírá je voproti MTB nášlapům mnohem větší, což dodává výhodu vo trochu víc dupnout do motoru. Fkopcích to pěkně táhlo, i ve spodní ouvrati, po dojetí mě nepálely chodidla a jako bonus sem předjel motorový vozidlo! Ne tyvole, nebylo rozbitý. Byl to sice Zetor s plným valníkem obilí, ale předjel sem ho a toe směroplatný. Tendle výjev ve mě evokoval fspomínku na Drtikola.
Gdovíproč se mi hlavou honilo:
„Pane Drtikooool, pane Drtikoool, sype se vám zrní!“
Takže jesi jezdíš byť jen trochu na silničce, furt váháš mezi MTB a silničníma tretrama a nášlapama, tak teď dávej dobrej pozor a čekuj tu fantastickou radu, kerá Ti zlepší život:
Nečum tyvole a mazej pro ty silniční nášlapy a tretry!
A když budeš jó chytrej, mrkneš na ty Bontky. Sou fakt luxusní a Žoli Ti s výběrem stopro poradí. Nikdo blbější než já mu určitě volat nebude, tak nehrozí, že byste se nedomluvili.
Ne, nedostal sem ani pětník slevu a píšu to fakt jenom proto, že sem z těch křusek úplně stopořenej, tomu věř.
Neni zač.
Konec poradenský činnosti.
S úctou
Pan Drtikol, alijas Radim Rád, alijas Trempich
(některý fotky sem ukrad Bouřkovi) Hlavní postavy a jejich události ftomto příběhu bohužel vůbec nejsou…
Prosimvás, zanechte stendingovejšnu a výkřiků "bravo mistře", dámy přestanou házet spodní prádlo na monitor s…
Náznaky únavy a touhu po spánku spolehlivě zažehná pach spálenýho plastu a cedule Chánov. Je…
"Buď to dělej pořádně, nebo se na to vyser!" pravil, a většinou následovala facka, až…
Tudlenc měl Chrt zase výbornej nápad mi navrhnout, jesi se s nim nechci zúčastnit závodu.…
Autor fotek: Jakub Urbanec "Nechceš jet s náma Hokra Cup"? "Skládáme dva týmy a chybí…